Friday, January 15, 2010

...opis berpuaka vs rumahku syurgaku...

AKU ABSENT MENULIS SEKEJAP, HATI MASIH BERKECAMUK DAN TIDAK BEST. mun ku nulis juak kelak berjangkit ketidak-best-an ke kitakurang, mak hayam baruk kebelakangan keburitan tok suka gilak membuli mekorang yang hot and fabulous tok, udah gik eh, berkedut muka ku kelak weh, bukan boleh menang pon.


TAPI AKU AKAN PRESENT. aku akan tetap melawat blog2 orang sepertimana orang yang hapless kedak aku tok membuang masa, akan menyibuk mengumpat di column comment kitakurang, teruskan berkarya.


TAPI WALAU AKU MERINSAK DI TEMPAT KERJA AKU TENGAH SO HAPPY DI RUMAH. sebab ada orang sayang aku, sik kedak mak hayam aku, ada orang pura2 nyanyi karoke dengan torchlight tiap pagi paksa aku bangun awal, ada orang yang suka nikik meja makan kak ya bukak pampers nya dan kemeh sesuka hati sak aku ada keja membersih rumah, ada orang cium [lucahnye...]aku bila aku macam kenja jak, ada orang ingat ngan aku bila travelling masa pulang ada beli perfume GUESS dambaan pilu, eh hati, ada orang sikmauk spend RM50 nya sebab numeric nya sama ngan nombor keta nya, kak ya gago mintak RM 10 note aku, ada orang yang akan sentiasa carik gaduh ngan aku tapi sayang juak ngan aku.


~sik paham ku

3 comments:

mizara said...

hi ..kmk follw kitak..sikpat nak ninggal msg kat chat box..kenak block shoutmix kat opis huhu..

joynstar said...

hey mizara thanks.

Felicia F. Ramzi said...

sik paham juak.
eheheh.. apa kes tok?