Saturday, January 23, 2010

aKu

adoieh...lamak tok nang bizi la aku, keja ke malam, sampey belakang ku somewhere around area ujung rambut ku tumbuh jururawat[ye...jururerawat act], dahi area hairline ada juak, jururerawat manja, bukan batu, nasib la...

aku mok berehat, sik sabar nunggu abis bulan tok, kak ya rehat. mala jak aku keja ke malam. cobala ada gayo mok ngubat nurse2 manjak tok owh, giney mok makey baju siksi la...bareback aku ya lamak sik makey. gown dibeli Mr Vai di pilipin pun baruk jak skali makey.

mah nyawa ku, bingung jiwaku, angol palak ku. ~waaaa!!!!!!!

jeles jak maca ahmoi chantek madah idupnya tang almost perfecto jak. apa tek, love it to bits? abis skolah all time pakey manjak dirik. aku? huh.

dahla, memew aku[Mr Vai mpun pusak act] kenak dera orang, ada ka patut lower leg nya kenak POTONG sigek/sebelah. kesian ku nanga... napa orang ya gila, mok munuh aku sik kesah jangan seksa nya. tedah SLYVESTER, i pray for your wellbeing.

mah nyawaku, menchik ku, ingga ku...

3 comments:

Felicia F. Ramzi said...

aie..boh madah gia..i dont have that colourful life all the way, cuma im making the best out of it..making full use kata orang..sik happy pun polah juak happy, :)
Mr Vai sayang ktk bah..
*oh my, i have bareback issues juak. mencik laa.. my all time solution mun nak makey bareback is to let my hair lose.. [then apakah fungsi baju bareback itew?] adoi..
Cheer up sis, ok? muack muack..kisses for you!

Felicia F. Ramzi said...

cgek gik!
orang potong lower leg pusak Mr Vai ktk??
my goodnessss...
orang ya nang patut dicincang-cincang.. stupid apa, ingat pusak sik pandey merasa sakit? eee geram, i hate those yang menindas makhluk lain lebih lemah.. sak ati eh, as a cat lover, kmk setuju jak mun tangan orang ya di potong buang lam tong sampah.. huh!

joynstar said...

ya dahling, bodoh sungguh orang itu.

and teh bareback, i love 'em, sexy lah.

and yesterday I went jogging again, just to flush some toxic away.

love my Mr Vai, love u too,